-Corre Ona!!! - va exclamar en Nil- Això et sembla normal? Com pot ser que la gent sigui tan egoista amb el nostre mar? Què no ho veus, està ple de deixalles!-.Va continuar en Nil.
-Nil, això s’ha de parar, la terra no sobreviurà en aquestes circumstàncies.
Tots dos van quedar amb una cara… perquè van veure una tortuga a la riba amb una palleta al nas. La van portar al veterinari perquè li poguessin treure i poder quedar-se-la, ja que era de tipus domèstic i no estava al seu hàbitat ja que era d’aigua dolça. Després d’anar amb els pares al veterinari, la van adoptar.
Van pensar que podien fer una caseta comprant palletes de plàstic,desfent-les per modelar-les. També van fer una carta molt emocionant, explicant l’experiència, per als supermercats amb l’objectiu de reduir les vendes de palletes i esperant haver ajudat una mica a la vida a la Terra.
Emma Santiago Galera